Консультациялық пункт - СШ№22 Екпенды http://22-merki.mektebi.kz/ ru Консультациялық пункт - СШ№22 Екпенды DataLife Engine "Беске дейін үлгер" мобильді қосымшаның қолдану нұсқаулығы http://22-merki.mektebi.kz/konsultacijaly-punkt/2154-beske-dejn-lger-mobild-osymshany-oldanu-nsaulyy.html http://22-merki.mektebi.kz/konsultacijaly-punkt/2154-beske-dejn-lger-mobild-osymshany-oldanu-nsaulyy.html



]]>




]]>
admin Mon, 02 Jun 2025 17:44:10 +0600
Мобильное приложение для родителей http://22-merki.mektebi.kz/konsultacijaly-punkt/2155-mobilnoe-prilozhenie-dlja-roditelej.html http://22-merki.mektebi.kz/konsultacijaly-punkt/2155-mobilnoe-prilozhenie-dlja-roditelej.html

]]>


]]>
admin Mon, 02 Jun 2025 12:57:29 +0600
Балалардың ойын арқылы ойлау қабілетін дамыту http://22-merki.mektebi.kz/konsultacijaly-punkt/2153-balalardy-ojyn-aryly-ojlau-abletn-damytu.html http://22-merki.mektebi.kz/konsultacijaly-punkt/2153-balalardy-ojyn-aryly-ojlau-abletn-damytu.html 🔎 Балабақшада ойлау қабілетін дамытудың негізгі бағыттары:
1. Салыстыру, жіктеу, топтастыру
Ойын: «Артық затты тап»
Балаларға 4 заттың суреті көрсетіледі, біреуі басқаларынан ерекше (мысалы: алма, банан, алмұрт, көлік).
→ Бала: «Көлік – артық, ол жеміс емес».
Ойын: «Топтастыр»
Заттарды түстеріне, пішініне, қызметіне қарай топтау.
→ Мысалы: қызыл түсті заттарды бір топқа, шар тәрізді заттарды басқа топқа.
2. Себеп-салдарлық байланысты орнату
Ойын: «Неліктен?»
Сұрақтар қою арқылы логикалық ойлауды дамыту:
– Неге жаңбырда қолшатыр ұстаймыз?
– Неліктен қар ериді?
Ойын: «Бұрын – кейін»
Картиналарды реттілікпен қою: алдымен, кейін, соңында не болады?
3. Суретпен жұмыс және әңгімелеу
Ойын: «Суреттің не жетіспейді?»
Суреттен бір детальды алып тастап, балаға не жетіспейтінін тапқызу.
Ойын: «Суретке қарап әңгімеле»
Бірнеше сурет беріп, бала олардың арасында байланыс құра отырып әңгіме құрастырады.
4. Жұмбақтар мен логикалық тапсырмалар
Жұмбақтар айту – баланың елестету мен ойлау қабілетін дамытады.
Мысалы:
> Тілі жоқ өзінде,
Сөйлейді кісіге. (Кітап)
Логикалық қатарлар жалғастыру
Қарапайым фигуралар қатарын жалғастыру:
🔵🔴🔵🔴... → не келеді?
5. Қарапайым математикалық түсініктер
Санап үйрену – 1-ден 10-ға дейін.
Салыстыру – ұзын-қысқа, көп-аз, үлкен-кіші.
Ойын: «Сандық жұмбақ»
«Мен ойлаған сан – 3-тен көп, 5-тен аз. Ол қай сан?» (Жауап:4)
6. Құрастыру және құрылымдау
Мозаика, құрастыру кубиктері, Лего, пазл ойындары – кеңістікті ойлауды, логиканы дамытады.
Ойын: «Суретті жина» – қиылған суреттерден бүтін бейне жасау.
]]>
🔎 Балабақшада ойлау қабілетін дамытудың негізгі бағыттары:
1. Салыстыру, жіктеу, топтастыру
Ойын: «Артық затты тап»
Балаларға 4 заттың суреті көрсетіледі, біреуі басқаларынан ерекше (мысалы: алма, банан, алмұрт, көлік).
→ Бала: «Көлік – артық, ол жеміс емес».
Ойын: «Топтастыр»
Заттарды түстеріне, пішініне, қызметіне қарай топтау.
→ Мысалы: қызыл түсті заттарды бір топқа, шар тәрізді заттарды басқа топқа.
2. Себеп-салдарлық байланысты орнату
Ойын: «Неліктен?»
Сұрақтар қою арқылы логикалық ойлауды дамыту:
– Неге жаңбырда қолшатыр ұстаймыз?
– Неліктен қар ериді?
Ойын: «Бұрын – кейін»
Картиналарды реттілікпен қою: алдымен, кейін, соңында не болады?
3. Суретпен жұмыс және әңгімелеу
Ойын: «Суреттің не жетіспейді?»
Суреттен бір детальды алып тастап, балаға не жетіспейтінін тапқызу.
Ойын: «Суретке қарап әңгімеле»
Бірнеше сурет беріп, бала олардың арасында байланыс құра отырып әңгіме құрастырады.
4. Жұмбақтар мен логикалық тапсырмалар
Жұмбақтар айту – баланың елестету мен ойлау қабілетін дамытады.
Мысалы:
> Тілі жоқ өзінде,
Сөйлейді кісіге. (Кітап)
Логикалық қатарлар жалғастыру
Қарапайым фигуралар қатарын жалғастыру:
🔵🔴🔵🔴... → не келеді?
5. Қарапайым математикалық түсініктер
Санап үйрену – 1-ден 10-ға дейін.
Салыстыру – ұзын-қысқа, көп-аз, үлкен-кіші.
Ойын: «Сандық жұмбақ»
«Мен ойлаған сан – 3-тен көп, 5-тен аз. Ол қай сан?» (Жауап:4)
6. Құрастыру және құрылымдау
Мозаика, құрастыру кубиктері, Лего, пазл ойындары – кеңістікті ойлауды, логиканы дамытады.
Ойын: «Суретті жина» – қиылған суреттерден бүтін бейне жасау.
]]>
admin Wed, 02 Apr 2025 11:32:36 +0600
Макасори (немесе Монтессори) әдістемесі — балалардың еркін дамуын қолдайтын педагогикалық жүйе. http://22-merki.mektebi.kz/konsultacijaly-punkt/2152-makasori-nemese-montessori-dstemes-balalardy-erkn-damuyn-oldajtyn-pedagogikaly-zhje.html http://22-merki.mektebi.kz/konsultacijaly-punkt/2152-makasori-nemese-montessori-dstemes-balalardy-erkn-damuyn-oldajtyn-pedagogikaly-zhje.html 1. Сенсорлық ойындар
Сезім мүшелері арқылы танымды дамыту.
Мысалдар:
Сенсорлық қораптар – әртүрлі материалдармен (құм, фасоль, күріш, су) толтырылған қораптарда қолмен жұмыс жасау.
Түс пен пішіндерді сәйкестендіру – түрлі түсті және пішінді фигураларды өз орындарына салу.
Иіс пен дәм сезу жаттығулары – жабық ыдыстарға әртүрлі иістер немесе дәмдер салып, оларды ажырату.
2. Қозғалыс пен моторика ойындары
Ұсақ және ірі моториканы дамыту.
Мысалдар:
Моншақ тізу – түймелер мен моншақтарды жіпке өткізу.
Қысқышпен жұмыс – қысқышпен мақта, мата бөлшектерін бір ыдыстан екіншіге көшіру.
Су құю – бір ыдыстан екіншіге су немесе дән құю.
3. Тіл дамыту ойындары
Сөздік қорын молайту, дыбыстарды тану.
Мысалдар:
Суретпен әңгімелеу – балаға сурет беріп, не болып жатқанын айтқызу.
Дыбыс сәйкестігі – «Б» әрпімен басталатын заттарды табу.
Тыныштық ойыны – тыныштықты сақтап, үнсіз отырғаннан кейін, бір дыбысты тыңдау (мысалы, қоңырау үні)
4. Математикалық ойындар
Сандар мен санақ дағдыларын дамыту.
Мысалдар:
Сандық кестелер – 1-ден 10-ға дейінгі сандарды сәйкес заттармен сәйкестендіру.
Санап шығу – ойыншықтарды немесе заттарды санау.
Жұп-жұп емес – заттардың жұп не жұп емес екенін анықтау.
5. Күнделікті өмір дағдылары
Тәуелсіздікке баулу.
Мысалдар:
Киім түймелеу / жіп байлау – арнайы тақташаларда жаттығу.
Үстел тазалау – шүберекпен сүрту, су төгіп алу кезінде тазарту.
Өзін-өзі күту – тарану, киіну, аяқ киімді шешіп-кию.
6. Монтессори материалдарын қолдану
Арнайы жасалған оқу құралдары арқылы бала өз бетімен үйренеді:
Қызыл таяқшалар (ұзындықты ажырату)
Сан тақталары
Түс пирамидалары
Құм әріптері (саусақпен жүргізіп, әріп пішінін сезіну)
]]>
1. Сенсорлық ойындар
Сезім мүшелері арқылы танымды дамыту.
Мысалдар:
Сенсорлық қораптар – әртүрлі материалдармен (құм, фасоль, күріш, су) толтырылған қораптарда қолмен жұмыс жасау.
Түс пен пішіндерді сәйкестендіру – түрлі түсті және пішінді фигураларды өз орындарына салу.
Иіс пен дәм сезу жаттығулары – жабық ыдыстарға әртүрлі иістер немесе дәмдер салып, оларды ажырату.
2. Қозғалыс пен моторика ойындары
Ұсақ және ірі моториканы дамыту.
Мысалдар:
Моншақ тізу – түймелер мен моншақтарды жіпке өткізу.
Қысқышпен жұмыс – қысқышпен мақта, мата бөлшектерін бір ыдыстан екіншіге көшіру.
Су құю – бір ыдыстан екіншіге су немесе дән құю.
3. Тіл дамыту ойындары
Сөздік қорын молайту, дыбыстарды тану.
Мысалдар:
Суретпен әңгімелеу – балаға сурет беріп, не болып жатқанын айтқызу.
Дыбыс сәйкестігі – «Б» әрпімен басталатын заттарды табу.
Тыныштық ойыны – тыныштықты сақтап, үнсіз отырғаннан кейін, бір дыбысты тыңдау (мысалы, қоңырау үні)
4. Математикалық ойындар
Сандар мен санақ дағдыларын дамыту.
Мысалдар:
Сандық кестелер – 1-ден 10-ға дейінгі сандарды сәйкес заттармен сәйкестендіру.
Санап шығу – ойыншықтарды немесе заттарды санау.
Жұп-жұп емес – заттардың жұп не жұп емес екенін анықтау.
5. Күнделікті өмір дағдылары
Тәуелсіздікке баулу.
Мысалдар:
Киім түймелеу / жіп байлау – арнайы тақташаларда жаттығу.
Үстел тазалау – шүберекпен сүрту, су төгіп алу кезінде тазарту.
Өзін-өзі күту – тарану, киіну, аяқ киімді шешіп-кию.
6. Монтессори материалдарын қолдану
Арнайы жасалған оқу құралдары арқылы бала өз бетімен үйренеді:
Қызыл таяқшалар (ұзындықты ажырату)
Сан тақталары
Түс пирамидалары
Құм әріптері (саусақпен жүргізіп, әріп пішінін сезіну)
]]>
admin Wed, 19 Mar 2025 11:30:45 +0600
🧠 Ата-аналарға арналған психологиялық кеңестер http://22-merki.mektebi.kz/konsultacijaly-punkt/2151--ata-analara-arnalan-psihologijaly-keester.html http://22-merki.mektebi.kz/konsultacijaly-punkt/2151--ata-analara-arnalan-psihologijaly-keester.html
🧠 Ата-аналарға арналған психологиялық кеңестер
1. Балаңыздың бейімделуіне түсіністікпен қараңыз
Балабақшаға алғаш келген кезде балада қобалжу, жылау, ажырау қорқынышы болуы мүмкін.
Бұл қалыпты жағдай екенін түсініңіз, балаңызға үйренісу үшін уақыт беріңіз.
Таңертеңгі қоштасуды қысқа әрі жылы сөздермен аяқтаңыз: “Мен сені күтемін”, “Сен мықтысың”.
2. Балаңызға сенімділік беріңіз
“Сен өзің бәрін істей аласың” деген сияқты қолдаушы сөздер айтып отырыңыз.
Баланың кішкентай жетістіктерін мадақтап отырыңыз.
3. Тәртіп пен шектеуді үйретіңіз
Балабақша – ортақ ережелер бар орта. Үйде де қарапайым тәртіпке үйретіңіз: өз затын жинау, кезек күту, сәлемдесу.
Үнемі ұрысу емес, түсіндіру арқылы үйретіңіз.
4. Балаңызды тыңдаңыз
Бала күнделікті басынан өткен жағдайларды айтып бергісі келеді. Оған уақыт бөліңіз.
“Бүгін балабақшада не ұнады?”, “Қандай ойын ойнадың?” деп сұраңыз.
5. Эмоцияны тануға көмектесіңіз
Бала не сезінетінін түсінуге тырысыңыз: "Сен ашуланып тұрсың ба?", "Қуанып тұрсың ба?".
Бұл баланың эмоционалдық интеллектін дамытуға көмектеседі.
6. Тәрбиешілермен тығыз байланыста болыңыз
Тәрбиеші – сіздің серіктесіңіз. Балаңыздың мінез-құлқы, даму деңгейі туралы пікір алмасып отырыңыз.
Ортақ тәрбие бағытын ұстану маңызды.
7. Электронды құрылғыларды шектеңіз
Экран алдындағы уақытты шектеу арқылы баланың тілдік, ойлау және әлеуметтік дағдылары жақсы дамиды.
Оның орнына ертегі оқу, ойындар ойнау – тиімді.
8. Махаббат пен қамқорлық — басты тірек
Бала үшін ең маңыздысы — ата-анасының махаббаты.
Жай ғана құшақтау, жылы сөз айту — үлкен әсер етеді.
]]>

🧠 Ата-аналарға арналған психологиялық кеңестер
1. Балаңыздың бейімделуіне түсіністікпен қараңыз
Балабақшаға алғаш келген кезде балада қобалжу, жылау, ажырау қорқынышы болуы мүмкін.
Бұл қалыпты жағдай екенін түсініңіз, балаңызға үйренісу үшін уақыт беріңіз.
Таңертеңгі қоштасуды қысқа әрі жылы сөздермен аяқтаңыз: “Мен сені күтемін”, “Сен мықтысың”.
2. Балаңызға сенімділік беріңіз
“Сен өзің бәрін істей аласың” деген сияқты қолдаушы сөздер айтып отырыңыз.
Баланың кішкентай жетістіктерін мадақтап отырыңыз.
3. Тәртіп пен шектеуді үйретіңіз
Балабақша – ортақ ережелер бар орта. Үйде де қарапайым тәртіпке үйретіңіз: өз затын жинау, кезек күту, сәлемдесу.
Үнемі ұрысу емес, түсіндіру арқылы үйретіңіз.
4. Балаңызды тыңдаңыз
Бала күнделікті басынан өткен жағдайларды айтып бергісі келеді. Оған уақыт бөліңіз.
“Бүгін балабақшада не ұнады?”, “Қандай ойын ойнадың?” деп сұраңыз.
5. Эмоцияны тануға көмектесіңіз
Бала не сезінетінін түсінуге тырысыңыз: "Сен ашуланып тұрсың ба?", "Қуанып тұрсың ба?".
Бұл баланың эмоционалдық интеллектін дамытуға көмектеседі.
6. Тәрбиешілермен тығыз байланыста болыңыз
Тәрбиеші – сіздің серіктесіңіз. Балаңыздың мінез-құлқы, даму деңгейі туралы пікір алмасып отырыңыз.
Ортақ тәрбие бағытын ұстану маңызды.
7. Электронды құрылғыларды шектеңіз
Экран алдындағы уақытты шектеу арқылы баланың тілдік, ойлау және әлеуметтік дағдылары жақсы дамиды.
Оның орнына ертегі оқу, ойындар ойнау – тиімді.
8. Махаббат пен қамқорлық — басты тірек
Бала үшін ең маңыздысы — ата-анасының махаббаты.
Жай ғана құшақтау, жылы сөз айту — үлкен әсер етеді.
]]>
admin Thu, 12 Dec 2024 11:19:31 +0600
🎯 Балбөбек шағын орталығының ата-аналарға арналған консультациялық пункт ашылды http://22-merki.mektebi.kz/konsultacijaly-punkt/2150--balbbek-shayn-ortalyyny-ata-analara-arnalan-konsultacijaly-punkt-ashyldy.html http://22-merki.mektebi.kz/konsultacijaly-punkt/2150--balbbek-shayn-ortalyyny-ata-analara-arnalan-konsultacijaly-punkt-ashyldy.html 1. Ата-аналарға психологиялық, педагогикалық және әдістемелік көмек көрсету:
Баланың жас ерекшеліктеріне байланысты даму кезеңдері туралы ақпарат беру;
Тәрбиелеу әдістері бойынша кеңес беру (мысалы: мінез-құлық, тіл дамыту, эмоционалдық жағдай);
Баланың мектепке дейінгі даярлығы туралы кеңес.
2. Ата-ана мен педагог арасындағы байланысты нығайту:
Баланың балабақшадағы дамуы туралы кері байланыс ұсыну;
Үй мен балабақша арасындағы тәрбиелік бірізділікті қамтамасыз ету.
3. Баланың проблемаларын ерте анықтау:
Ерте жастағы даму бұзылыстары (мысалы: сөйлеу, моторика, эмоциялық) болса, оларды ерте анықтап, арнайы мамандарға (психолог) бағыттау.
4. Жалпы білім беру мен даму процесін қолдау:
Оқу-тәрбие жұмысында ата-ананың белсенділігін арттыру;
Үй жағдайында баламен жұмыс істеудің тәсілдерін үйрету.
Консультациялық пункт — бұл ата-аналарға баланы дұрыс тәрбиелеу, дамыту және қолдау мәселелері бойынша кәсіби көмек көрсететін орталық.
]]>
1. Ата-аналарға психологиялық, педагогикалық және әдістемелік көмек көрсету:
Баланың жас ерекшеліктеріне байланысты даму кезеңдері туралы ақпарат беру;
Тәрбиелеу әдістері бойынша кеңес беру (мысалы: мінез-құлық, тіл дамыту, эмоционалдық жағдай);
Баланың мектепке дейінгі даярлығы туралы кеңес.
2. Ата-ана мен педагог арасындағы байланысты нығайту:
Баланың балабақшадағы дамуы туралы кері байланыс ұсыну;
Үй мен балабақша арасындағы тәрбиелік бірізділікті қамтамасыз ету.
3. Баланың проблемаларын ерте анықтау:
Ерте жастағы даму бұзылыстары (мысалы: сөйлеу, моторика, эмоциялық) болса, оларды ерте анықтап, арнайы мамандарға (психолог) бағыттау.
4. Жалпы білім беру мен даму процесін қолдау:
Оқу-тәрбие жұмысында ата-ананың белсенділігін арттыру;
Үй жағдайында баламен жұмыс істеудің тәсілдерін үйрету.
Консультациялық пункт — бұл ата-аналарға баланы дұрыс тәрбиелеу, дамыту және қолдау мәселелері бойынша кәсіби көмек көрсететін орталық.
]]>
admin Mon, 07 Oct 2024 11:17:54 +0600